خرید پایه نگهدارنده گوشی Baseus Gravity Car Mount
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پایه نگهدارنده موبایل Gravity Car Mount از محصولات خوش ساخت و بادوام شرکت باسئوس است که قابلیت نصب بر روی دریچه کولر را دارد. شما می توانید از این هولدر برای گوشی های موبایل اندرویدی و ios  با سایز بین 4 تا 6 اینچ بهره ببرید. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Gravity Car Mount این راهنما را مطالعه کنید و سپس برای خرید اقدام نمایید. با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید،و مطمئن باشید از خواندن این مطلب پشیمون نمی شوید.

دیجی کالا:

  • مناسب برای
    تمامی گوشی های موبایل
  • جنس
    فلزی با روکش چرم
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • اسپیکر
    ندارد
  • شارژ فندکی
    ندارد
  • دارای ریموت برای عکاسی
  • ندارد   

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب

با خرید هولدر موبایل برای مدتی طولانی از یک محصول با کیفیت بهره مند خواهید شد! شرکت باسئوس در ساخت این هولدر از پلاستیک مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است. به طوری که پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر باسئوس Gravity Car Mount در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع کم، فشار و خراشیدگی مقاومت بالایی دارد. همچنین بر روی صفحه نگهدارنده این هولدر از روکش طرح دار استفاده شده که سبب زیباتر شدن و از یکنواختی درآمدن ظاهر آن شده است. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Gravity Car Mount می توان کیفیت ساخت آن را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

  • دارای گیره های قوی، مقاومت بالا در برابر تکان های ماشین

در اطراف صفحه نگهدارنده هولدر موبایل باسئوس مدل Baseus Gravity Car Mount دو گیره قدرتمند به کار برده شده که امکان تنظیم فاصله میان آنها وجود دارد. همچنین در قسمت پایینی بدنه این نگهدارنده گوشی موبایل یک گیره دیگر نیز تعبیه شده که باعث محکم تر قرار گرفتن گوشی بر روی هولدر می شود. با توجه به این نوع طراحی می توان از مقاومت بالای پایه نگهدارنده گیره ای باسئوس Gravity Car Mount در برابر تکان های ماشین درحال حرکت در پیچ ها، دست اندازها و سرعت گیرها اطمینان داشت.

گیره پایینی پایه نگهدارنده دریچه ای موبایل باسئوس Gravity Car Mount به گونه ای طراحی شده که در هنگام قرار دادن گوشی بر روی هولدر می توانید به پورت شارژ آن دسترسی داشته باشید و کابل شارژ را به گوشی متصل کنید. پس امکان شارژ کردن گوشی در حالی که بر روی پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Gravity Car Mount قرار دارد، از طریق یک شارژر فندکی یا پاوربانک برای شما وجود دارد. لازم به ذکر است که تنظیم ارتفاع این گیره نیز امکان پذیر می باشد.

  • سازگار با دریچه کولر انواع ماشین های سواری

نصب هولدر موبایل دریچه کولر باسئوس Gravity Car Mount به آسان ترین شکل ممکن انجام می شود! تنها کافیست تا گیره نگهدارنده آن را به دریچه کولر ماشین خود متصل کنید و پس از آن پایه نگهدارنده برای استفاده آماده خواهد بود! این نوع طراحی باعث استفاده بسیار آسان از هولدر موبایل باسئوس Gravity Car Mount می شود و در هر لحظه که نیازی به آن نداشتید، می توانید آن را از محل نصب شده جدا کنید. پس با استفاده از این هولدر موبایل روی دریچه کولر دیگر خبری از مشکلات ناشی از استفاده از هولدرهای چسبی نخواهد بود!

اگر در مجموع قصد خرید پایه نگهدارنده ماشین با کیفیت را دارید حتما این محصول را به شما پیشنهاد می دهیم، برای دریافت قیمت و خرید پایه نگهدارنده دریچه ای موبایل باسئوس Gravity Car Mount می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

                                                                                                                                                              





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی